“Hope For Children” CRC Policy Center και Dove ενώνουν δυνάμεις για τη νέα εκστρατεία “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”

Με στόχο την εκπαίδευση και την ενημέρωση των παιδιών για το μείζον κοινωνικό φαινόμενο της επιρροής που έχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) στην αυτοεκτίμηση, την εξωτερική εμφάνιση καθώς και τα ιδανικά πρότυπα εμφάνισης τους, ο ανθρωπιστικός οργανισμός “Hope For Children” CRC Policy Center και η Dove ανακοινώνουν την έναρξης της εκστρατείας “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”.  

Πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη εκστρατεία που με τη μέθοδο της μη τυπικής εκπαίδευσης και βιωματικής μάθησης, επιδιώκει να διερευνήσει και να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο τα ΜΚΔ επηρεάζουν την εικόνα που έχουν τα παιδιά για τον εαυτό τους. Οι εξειδικευμένοι λειτουργοί του HFC, έχουν ξεκινήσει ήδη εκπαιδευτικές παρουσιάσεις σε παιδιά ηλικίας 12-18  ετών. Κατά τις επισκέψεις στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μαζί με τα παιδιά, αναλύουν το πως τα ίδια τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα ιδανικά πρότυπα εξωτερικής εμφάνισης σήμερα. Συζητούν μαζί τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι σήμερα διαχειρίζονται τις πιέσεις που ενδεχομένως δέχονται σχετικά με την εξωτερική τους εμφάνιση και πως η άποψη που διαμορφώνουν επηρεάζει την αυτοπεποίθησή τους.

Πηγή έμπνευσης της εκστρατείας “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”, αποτελεί η παγκόσμια καμπάνια της μάρκας Dove με τίτλο “Reverse Selfie”, η οποία αποτυπώνει την έντονη πίεση που αισθάνονται οι νέοι να επεξεργαστούν και να διαστρεβλώσουν την πραγματική τους εικόνα ώστε να συμμορφωθούν σε ένα «τέλειο» πρότυπο στα ΜΚΔ το οποίο όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί στην πραγματική ζωή και αυτό μπορεί να γίνει επιζήμιο για την αυτοεκτίμηση τους. Με το μήνυμα «Let's Change Beauty» που πηγάζει από την αποστολή του Dove Self Esteem Project, η Dove έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά μέχρι το 2030, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης.

Για τη σπουδαιότητα της εκστρατείας και των μηνυμάτων που αναδύονται από αυτήν, η Διευθύντρια του Ανθρωπιστικού Τομέα του HFC, κα. Άντρια Νεοκλέους δήλωσε: “Τα ΜΚΔ έχουν πλέον έναν καθοριστικό ρόλο στη ζωή όλων μας και ιδιαίτερα στη ζωή των παιδιών. Με τη συνεργασία Hope For Children και Dove διερευνούμε το αντίκτυπό τους στην καθημερινότητα των παιδιών και προσπαθούμε να μεταφέρουμε μέσω των εκπαιδεύσεων που έχουμε δημιουργήσει, τρόπους για να ενισχύσουμε τα παιδιά, ώστε να είναι πιο ανθεκτικά απέναντι στα στερεότυπα που δημιουργούνται από τις τάσεις των ΜΚΔ. Μαζί με τη Dove εγκαινιάζουμε μια νέα εκστρατεία που εστιάζει στην προστασία των παιδιών και των δικαιωμάτων τους και την ευχαριστούμε πολύ που επέλεξε να συνεργαστεί με το HFC”. 

Από την πλευρά της η εκπρόσωπος της Unilever Tseriotis κα Σώτια Παπαγεωργίου, μίλησε για τη μακροχρόνια δέσμευση της μάρκας Dove να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Χαρακτηριστικά ανέφερε «Αποστολή μας είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Είμαστε χαρούμενοι που μέσα από το Dove Self-Esteem Project, το 2023 ξεκινάμε τη συνεργασία μας με το Hope For Children δημιουργώντας μια σειρά από σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν σε σχολεία της Κύπρου. Στόχος είναι να μεταδώσουμε τις απαραίτητές γνώσεις και συμβουλές στα παιδιά, ώστε να περιηγούνται, να επικοινωνούν και να δημιουργούν στα ΜΚΔ με θετικό τρόπο, καθιστώντας τα χώρο περισσότερο για την αυτοέκφραση και λιγότερο για την επιβεβαίωση».