• info@uncrcpc.org
  • 1466

Στέλιος Παπαχριστοφόρου

Κοινωνικός Λειτουργός

Ο Στέλιος Παπαχριστοφόρου εργάζεται ως κοινωνικός λειτουργός στο «Hope for Children» CRC Policy Center» στο "Σπίτι του παιδιού". Είναι υπεύθυνος για την κοινωνική στήριξη και αποκατάσταση παιδιών και των οικογενειών τους, σε περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης. Eίναι κάτοχος πτυχίου στην Κοινωνική εργασία (ΒΑ Social Work) και ολοκληρώνει την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου (ΜΑ) στην Κοινωνική Διοίκηση με κατεύθυνση Κλινική Κοινωνική Εργασία. Επίσης, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο εξειδίκευσης στην σχολική κοινωνική εργασία και είναι εγγεγραμμένος στον Σύνδεσμο Κοινωνικών Λειτουργών Κύπρου.

Στην πρώτη και δεύτερη πρακτική άσκηση εεργάστηκε στο Κέντρο ημερήσιας φροντίδας ηλικιωμένων του Πολυδύναμου Δημοτικού Κέντρου Λευκωσίας. Εν συνέχεια, απασχολήθηκε για 7 χρονιά, ως επαγγελματίας κοινωνικός λειτουργός σε προγράμματα του Πολυδυνάμου Δημοτικού Κέντρου Λευκωσίας. Εργάστηκε ως σύμβουλος στο «Κέντρο Υποστήριξης και Πληροφόρησης Μεταναστών – ΚΕΠΛΥΜ» ενώ  παρείχε τις υπηρεσίες του ως βοηθός συντονιστής προγραμμάτων στο πρόγραμμα "Ουράνιο Τόξο". Επιπρόσθετα, εργάστηκε και ως υπεύθυνος συνοδός ομάδας παιδιών στα καλοκαιρινά προγράμματα απασχόλησης παιδιών στο ίδιο Κέντρο.

Με την ολοκλήρωση της τρίτης πρακτικής άσκησης του στο Επαρχιακό Γραφείο Ευημερίας συνεργαστηκε με την Ομάδα Άμεσης Παρέμβασης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού ως σύμβουλος για παιδιά με αντικοινωνική συμπεριφορά. Στην πορεία εργοδοτήθηκε από την Σχολική Εφορεία Στροβόλου ως σχολικός συνοδός για παιδιά με αντικοινωνική συμπεριφορά για 7 χρονιά οπού και εργάστηκε με παιδιά που αντιμετώπιζαν μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες προσαρμογής στο χώρο του σχολείου.

Κατά την περίοδο εργασίας του ως σχολικός συνοδός σε γυμνάσιο, παράλληλα παρείχε τις υπηρεσίες του ως Κοινωνικός Λειτουργός σε συνεργασία με τους καθηγητές και τη διεύθυνση του σχολείου και διεξήγαγε βιωματικά εργαστήρια στο χώρο του σχολείου με στόχο την προσωπική ανάπτυξη των μαθητών άλλα και την  ομαλότερη ένταξη παιδιών. Εκτενέστερα, εργάστηκε για την συμπερίληψη μαθητών με σύνδρομο Down στο ενιαίο πρόγραμμα φοίτησης.